استاندار گیلان گفت: به برکت جمهوری اسلامی شرایطی فراهم شد که افراد جامعه بتوانند ازفیوضات الهی بهره گیرند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی در مراسم اعتکاف، اعتکاف را فرصتی ارزشمند جهت خودسازی انسان دانست و افزود: خدا را سپاسگزارم که امروز توفیق حضور در جمع پاک‌دلانی را داشته باشم که با هدف تطهیر و خودسازی بدور از مادیات دنیوی جهت راز و نیاز با خدای خود در این مکان مقدس جمع شده‌اند.

وی به فضای متفاوت دوران پیش از انقلاب و فضای کنونی اشاره کرد و افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی فضای خودسازی معنوی در جامعه بیش از پیش اشاعه یافته و باید قدردان این نظام باشیم.

وی با یادآوری فضای جامعه در 40 سال  گذشته و دوران دانشجویی خود اشاره کرد و افزود: در ماه رمضان  سال 55  بنده توفیق حضور در جلسات تفسیر قرآن آیت‌اله قربانی را داشتم و به یاد دارم که ایشان ممنوع‌المنبر بودند و در چه فضای خفقان و مشقت باری در این جلسات شرکت می‌کردیم.

استاندار گیلان افزود: رژیم طاغوت تحمل برگزاری اینگونه جلسات قرآنی را هم نداشت و در نهایت تا آیه 20 سوره بقره جلسات ما بیشتر ادامه پیدا نکرد.

وی گفت: به برکت جمهوری اسلامی شرایطی فراهم شد که افراد جامعه بتوانند ازفیوضات الهی بهره گیرند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه کشور بر لزوم بهره‌گیری هرچه بیشتر جوانان از اینگونه مراسم معنوی تاکید کرد و افزود: خدا را شاکریم که شما عزیزان با اخلاص و عشق به  دین، مذهب، رهبری  و نظام در جهت خودسازی تلاش می‌کنید.

وی گفت: امروز جوانان برومندمان که به دفاع از حریم اهل بیت حضور می‌یابند به واسطه این خودسازی‌ها است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.