به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حمیدرضا‌ حاجی‌بابایی عصر امروز در مراسم در جمع اقشار مختلف جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان در رشت اظهار داشت: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی، انسانی و انقلابی بر پایه احیای ارزش‌های دینی به‌ویژه عدالت، توجه به مردم و ایجاد شرایط مناسب برای رشد و فضایل انسانی است.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب ما طی ده‌ها سال اخیر بر اساس اهدافی که مشخص کرده موفق شده به عنوان یکی از قطب‌های برتر سیاسی در جهان مطرح شود.

نماینده مردم همدان در مجلس  شورای اسلامی گفت: امروز در جهان دو قطب ایران و استکبار در مقابل یکدیگر قرار دارند و بسیاری از کشورها در اردوگاه قطب ایران قرار گرفته‌اند.

وزیر اسبق آموزش و پرورش، دستیابی ایران به قدرت منطقه‌ای را نتیجه حضور مردم بیان کرد و اظهار داشت: ایران در عراق، لبنان، سوریه، اروپا و در برخی کشورهای قاره آمریکا نیز تاثیرگذار بوده است.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، نگرانی غرب نسبت به ایران را ریشه در مکتب اسلام دانست و افزود: نگاه نگران غرب به شرق به‌دلیل وجود قرآن در مکتب اسلام است.

وی تصریح کرد: غرب از قرن ششم با اولین ترجمه قرآن و اولین دائرة المعارف قرآن توسط اروپا تا امروز گام‌های بلندی برای سیتره بر افکار و عقاید اسلام برداشته است.

نماینده مردم همدان در مجلس  شورای اسلامی اظهار داشت: یک قسمت ار کار غرب برای پژوهش به خاطر وحشتی که از تفکر قرآنی داشتند بوده است.

وزیر اسبق آموزش پرورش افزود: غرب فهمید که جریان فکری قرآن به‌صورتی است که در صورت همه گیر شدن آن هیچ تفکری قابلیت مقابله با آن را ندارد و پیروزی ایران در عرصه‌های مختلف همواره آن را اثبات کرده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی مردم ایران را انقلابی‌ترین و ولایی‌ترین مردم دنیا نامید و گفت: مشکلات امروز کشور نتیجه نظام و مکتب ما نیست بلکه نتیجه ناکارآمدی افراد و دولت در حوزه کار و عمل است.

حاجی بابایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را مجموعه‌ای از دلسوزان نظام دانست و افزود: حدود 10 ماه قبل تمام دلسوزان نظام در پیمان با مقام معظم رهبری و امام (ره) با هدفی بزرگ و وحدت همگانی وارد میدان عمل شدند.

وی تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را حرکتی بزرگ بیان کرد و گفت: پیروزی در انتخابات یک ارزش و پیروزی در میدان انقلابی هزار ارزش است زیرا جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، حرکت در مقابل گروه‌هایی است که منافع متضاد با منافع ملی است.

حاجی بابایی با اشاره به حقوق‌های نجومی گفت: وقتی در کمیسیون تلفیق درمورد پاداش پایان خدمت افراد صحبت شد حتی آقایان با دریافت 10 برابری با افراد عادی مخالف بودند و با وجود تاکید مقام معظم رهبری سنگ اندازی کردند و مانع شدند و حقوق نجومی را حق خود می‌دانستند.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره مخالفت مجلس با حقوق افراد زیرپوشش کمیته امداد افزود: در پیشنهادی در کمیسیون تلفیق گفتیم که حقوق کمیته امداد را از 120 هزار تومان به 200 هزارتومان افزایش دهیم که همه گفتند پول نداریم و نباید برای دولت خرج اضافی تراشید.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی درباره تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما آمدیم به این دولت و تمام افرادی که مثل این دولت فکر و عمل می‌کنند "نه" بگوییم.

وزیر اسبق آموزش پرورش به افزایش درآمد دولت اشاره کرد و گفت: با مقایسه درآمد دولت در سال 91 که 177 هزارمیلیارد تومان بوده در سال 95 این میزان به 282 هزارمیلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

وی مبارزه با فساد اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی را وظیفه جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: مبارزه با فساد، ارتباطی به سلیقه سیاسی اصلاح طلب یا اصولگرایی یا شبه این‌ها ندارد و ما حتی رعایت گروه‌های همسوی خود را نمی‌کنیم.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به تک رقمی کردن نرخ  تورم که جزء افتخارات دولت یازدهم است اشاره کرد و گفت: امروز نرخ بیکاری 12.6 و نرخ تورم 12.1 است و رکود اقتصادی در کنار کاهش قدرت خرید مردم باعث تورم شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم تنها به اندازه خرید اقلام خوراکی پول دارند و برای مسکن، کفش، لباس و مسکن پولی ندارند خاطرنشان کرد: ما با دولت و شخص مشکل نداریم و مشکل عدم کارآمدی افراد است.

حاجی بابایی درباره سایر معضلات دولت یازدهم اظهار داشت: اشتغال، عدم توجه به نیروی انسانی، تعطیلی 69 درصدی کارخانجات و استفاده از افراد ناکارآمد باعث شده دشمن میزان نفوذ خود را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه 45 درصد از نقدینگی کشور منجمد و فریز است یعنی ورود کرده و ایجاد تورم کرده است ابراز داشت: امکان ندارد کسی خانه میلیاردی داشته باشد و کارخانه‌دار باشد و وضع طبقات ضعیف جامعه را درک کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614229
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.