فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا خواستار تشکیل کانون ترویج و حفاظت از سرمایه های اجتماعی و تکریم مفاخر شهرستان آستارا شد.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر با حضور در منزل دوتن از شخصیت های فرهنگی و اجتماعی شهرستان آستارا ضمن تبریک این روز به آنان بر ضرورت ارج گذاری به زحمات مفاخر این شهرستان تاکید کرد.

وی در این دیدارهای جداگانه با استاد اسدالله عبداللهیان از چهره های ادبی و فرهنگی و استاد رحیم کریم زاده از فرهنگیان و خیرین نام آشنای آستارا با آنان گفتگو و از تلاش های این فرهیختگان  در ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به جامعه آستارا تقدیر کرد.

وی اظهار داشت: تلاش های ارزشمند شخصیت های فرهنگی و اجتماعی آستارا سرمایه های ماندگاری است که از ارزش های معنوی بسیاری برخوردار است و جامعه نیز قدر دان این تلاش ها است.

فرماندار آستارا یادآورشد: باید تلاش کنیم به منظور الگوسازی در جامعه این سرمایه های اجتماعی بیشتر و بهتر به مردم معرفی و فرهنگ تکریم و احترام نیز در جامعه نهادینه شود.

وی ادامه داد: بندر آستارا از ظرفیت ها و سرمایه های بسیاری در حوزه های اجتماعی و فرهنگی برخوردار است و خدمات آنان نیز به این شهرستان و کشور مشهود است.

رنجکش خواستار تشکیل کانون ترویج و حفاظت از سرمایه های اجتماعی و تکریم مفاخر این شهرستان شد.
در این دیدار ها استاد اسدالله عبداللهیان 93ساله و معلم  بازنشسته آموزش و پرورش و از نویسندگان پیشکسوت بندر آستارا ضمن تبریک ولادت حضرت علی(ع) از حضور فرماندار آستارا در منزل خود و دیدار با وی به مناسبت روز پدر تقدیر و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

استاد رحیم کریم زاده 91ساله از فرهنگیان بازنشسته آموزش و پرورش واز خیرین آستارا نیز ضمن قدردانی از زحمات فرماندار آستارا برای دولت تدبیر و امید در مسیر توسعه کشور و شهرستان  آستارا آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.