اولین جلسه تخصصی پیگیری و رفع مشکلات کسب و کارسامانه هوشمند مجاری عرضه با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات قابل ارائه در جایگاه ها و مجاری عرضه سوخت گیلان به ریاست مدیر عامل نفت گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، اولین جلسه تخصصی پیگیری و رفع مشکلات کسب و کارسامانه هوشمند مجاری عرضه روز شنبه 19 فروردین با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات قابل ارائه در جایگاه ها و مجاری عرضه سوخت استان به ریاست علی اصغر عباسی، مدیر منطقه گیلان و حضور اعضای کار گروه برگزار شد .

ارائه گزارش عملکرد سال ۹۵ درحوزه سامانه کسب کار هوشمند در مجاری عرضه ، طرح توسعه مجاری عرضه سوخت و تجهیزات حفاظتی جایگاه اعم از (دیزل ژنراتور ، برق اضطراری ، ارت سامانه هوشمند ، تعویض هارد و ارتقاء IPC (ذخیره اطلاعاتی الکترونیکی ) از اهم سرفصل های این نشست بود .

نصب و راه اندازی نازل های جدید نفتگاز و سامانه پرداخت الکترونیک درجایگاه ها، نظارت و کنترل بر غیرفعال سازیpin pad (صفحه کلید ) تلمبه ها و دیسپنسرها و بررسی نحوه سوختگیری کارت های اضطراری نفتگاز جایگاه ها در تلمبه های خرده فروشی از جمله مصوبات این نشست بود .

همچنین پرداخت الکترونیکی در جایگاه (نصب ایستگاه های پرداخت) وتعویض تلمبه های معیوب از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود که برای آن تصمیم گیری شد . 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.