آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان جشنواره ملی نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی آیات، چهارشنبه ٣٠ فروردین در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت،حسین ابراهیمیان با بیان این که پیش از این قرار بود مراسم اختتامیه جشنواره ملی نمایشنامه نویسی و فیلم نامه‌نویسی آیات، روز دوشنبه (٢١ فروردین) در رشت برگزار شود، اظهار کرد: پیرو پیگیری همکاران ما در دبیرخانه جشنواره و به دلیل تراکم برنامه‌های مدیران و عدم امکان حضور برخی از مسئولان فرهنگی، زمان برگزاری این مراسم تغییر کرد.

وی ضمن عذرخواهی از شرکت کنندگان در جشنواره، تصریح کرد: با تصمیم ستاد سیاستگذاری جشنواره، آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان جشنواره ملی نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی آیات، ساعت ١٠ صبح روز چهارشنبه ٣٠ فروردین با حضور جمعی از مدیران، هنرمندان و اصحاب قرآن کشور و استان در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار خواهد شد.

جشنواره ملی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی با موضوع قرآن و عترت (ع) با عنوان «جشنواره آیات» و از سری برنامه های جشنواره بین المللی آیات است که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با حمایت دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شورای فرهنگ عمومی، شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی و موسسه فرهنگی قرآن و عترت تسنیم وحی گیلان برگزار می شود.

اشاعه و ترویج فرهنگ قرآن و عترت – گسترش فعالیت های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با قرآن و سیره پاک ائمه‌ی معصومین علیهم السلام – گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه قرآن وسیره، شخصیت و معارف اهل البیت علیهم السلام و سبک زندگی و کمک به انتشار گسترده تر آن از اهداف این جشنواره قرآنی است.

اسماعیل براری، مهدی ارگانی و عبدالحی شماسی، هیات داوران جشنواره ملی نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی آیات گیلان را تشکیل می دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.