علی نظرمحمدی روز یکشنبه در آستانه دیدار حساس تیم های سپیدرود رشت و اکسین البرز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمام سعی ما این است که در این بازی خارج از خانه امتیاز کسب کنیم و امیدوارم که بتوانیم با پیروزی در این دیدار، هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
وی اظهار کرد: البته تیم فوتبال اکسین البرز یک تیم پرمهره است و بازی با این تیم در کرج بسیار سخت و مشکل است اما برای اینکه بتوانیم شانس صعود به لیگ برتر خود را افزایش دهیم باید در این بازی خارج از خانه نیز امتیاز کسب کنیم.
وی ادامه داد: همچنین انتظار داریم که طرفداران و تماشاگران سپیدرود رشت در این بازی خارج از خانه ما را تنها نگذارند و با حضور در ورزشگاه کرج ، از تیم خود حمایت کنند.
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت بیان کرد: ما چهار بازی پیش رو داریم که تمامی این دیدارها حکم فینال را دارد و باید در بازی های خانگی پیروز شویم و در بازی های خارج از خانه نیز حداقل امتیاز را کسب کنیم تا بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و اکسین البرز عصر روز سه شنبه هفته جاری 22 فروردین ماه در هفته سی و یکم از رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، در کرج رو در روی هم قرار می گیرند.
تا پایان هفته سی ام رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود رشت با کسب 54 امتیاز در مکان نخست و تیم اکسین البرز نیز با کسب 42 امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی قرار دارند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول و دوم ، به مسابقات لیگ برتر صعود می کنند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.