به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار عظیم ابراهیم‌پور عصر امروز در مراسم سالگرد شهادت سعید مسافر شهید گیلانی مدافع حرم در مهدیه رشت، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس به نمایندگی ازطرف تمام مردم ایران به دنیا اعلام کردند که ما برای دین، قرآن، رهبر سر می‌دهیم اما شرف نمی‌دهیم.

جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیاء سپاه خطاب به نسل جوان و نوجوان گفت: الگوی شما باید رزمندگانی باشند که در زمان جنگ از کمترین امکانات نیز محروم بودند اما با شجاعت و دلاوری هر چه تمام‌تر در مقابل دشمن ایستادند و فتح خیبر را در جزیره مجنون به ارمغان آوردند و تسلیم دشمن نشدند.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به نخبگان افزود: دنیا دارد به پیچ تاریخی نزدیک می‌شود و با توجه به اینکه انقلاب اسلامی یک نقش محوری در سطح دنیا دارد، عزت و افتخار ما به این است که با اتکاء به اندیشه و تفکر اسلامی روی پای خود بایستیم.

سردار ابراهیم‌پور با بیان اینکه با همین تفکر در هشت سال دفاع مقدس پیروز میدان شدیم زیرا با تفکر غیرانقلابی هیچ مشکلی حل نمی‌شود گفت: با توجه به توانمندی‌های نخبگان و جوانان عزیز کشورمان می‌توانیم به قله‌های پیشرفت صعود کرده و خود را از وابستگی به محصولات خارجی رها کنیم.

جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیاء سپاه با اشاره به پیام مقام معظم رهبری بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند در نظام اسلامی نه اصول‌گرا و نه مصلحت طلب، نه تندرو نه کندرو، نه چپ و نه راست نداریم بلکه تنها تفکری که حاکم است تفکر انقلابی و غیر انقلابی است.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهید تفکر انقلابی را بشناسید به فتح هورالهویزه که مانع بزرگی برای عبور نیروهای نظامی بود بنگرید، اظهار داشت: در آن زمان نیروهای بعثی و دانشمندان بزرگ دنیا هرگز فکر نمی‌کردند که رزمندگان ما بتواننداز این معبر عبور کنند.

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء سپاه خاطرنشان کرد: فرماندهان سپاه اسلام با توجه به تفکر اسلامی و بر پایه همین آسیب پذیری دشمن در جنوب این منطقه، عملیاتی طراحی کردند که خیبر نام گرفت.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 607014
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.