به گزارش خبرنگار ایرنا ، منصور ابراهیم زاده عصر چهارشنبه در پایان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و مس کرمان در مصاحبه پس از بازی در رشت افزود: متاسفانه قضاوت این مسابقه بسیار ضعیف بود.
وی اظهار کرد: قضاوت خوبی را در این دیدار شاهد نبودیم و با توجه به اینکه هر 2 تیم سپیدرود رشت و مس کرمان در حد و اندازه تیم های لیگ برتری هستند اما داوران در حد و اندازه این بازی نبودند.
وی ادامه داد: بازیکنان ما پرانرژی ظاهر شدند و تمام توان و تلاش خود را در زمین مسابقه به نمایش گذاشتند اما متاسفانه در نهایت متحمل شکست شدیم.
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان بیان کرد: البته به تیم سپیدرود رشت نیز تبریک می گویم که پیروز شد و این تیم دارای تماشاگران بسیار زیاد و پرشوری است.
ابراهیم زاده خاطرنشان کرد: امیدوارم که تیم سپیدرود بتواند با این تماشاگر به لیگ برتر صعود کند اما امیدوارم که تیم سپیدرود با پشتوانه به لیگ برتر صعود کند وگرنه بدون پشتوانه با مشکل مواجه خواهد شد و دوباره به لیگ دسته اول سقوط خواهد کرد.
وی اضافه کرد: البته هنوز چهار بازی باقی مانده و ما نیز امیدوار هستیم که بتوانیم در این بازی ها نتایج خوبی را کسب کنیم و شانس صعود به لیگ برتر را داشته باشیم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و مس کرمان عصر چهارشنبه در هفته سی ام از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتندکه در نهایت تیم سپیدرود با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول و دوم ، به مسابقات لیگ برتر صعود می کنند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشاردهنده:کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.