رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان با اشاره به موانع و مشکلات ساختاری موجود در آموزش گفت: آموزش دائم یک امر انکار ناپذیر است.

به گزارش ایلنا از رشت، در نشست هم‌اندیشی معاونین و روسای گروه سازمان برنامه و بودجه گیلان،  رئیس سازمان در سخنانی ضمن تبریک سال نو و اظهار امیدواری برای داشتن سالی خوب و موفق گفت: شما اسکلت مدیریتی این سازمان را تشکیل می‌دهید و امور برنامه‌ریزی، بودجه‌بندی و نظارت و کنترل در سطح استان توسط این جمع مدیریت می‌شود.

کیوان محمّدی با تأکید بر داشتن برنامه در همه امور سازمانی ادامه داد: اگر برای خودمان برنامه‌ریزی نداشته باشیم قطعاً برای برنامه‌ریزی در استان موفق نخواهیم بود. لذا از شما به عنوان معاونین و روسای گروه انتظار داریم ظرف 10 روز آینده برنامه کاری سال96 در حوزه و حیطه کاری خود را به صورت مدون و خلاصه ماهانه ارائه نمایید.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان با اشاره به موانع و مشکلات ساختاری موجود در آموزش گفت: آموزش دائم یک امر انکار ناپذیر است. اگر بخواهیم لحظه‌ای از آن غفلت کنیم از بسیاری امور عقب خواهیم ماند. لذا برای کارهای فنی و تخصصی نیاز به آموزش داریم. بایستی از قوانین در جهت تسهیل آموزش کارکنان بهره جست و نباید سخت‌گیری کرد چراکه در دراز مدت قطعاً شاهد توسعه چشمگیر‌تر خواهیم بود.

محمّدی در خصوص جهت‌گیری‌ها و خط‌مشی‌کاری سازمان گفت: معتقدم این تصحیح‌ روش‌ها و جهت‌گیری‌ها باید از پایین به بالا باشد تا پس از طرح در جلسات شورای معاونین مورد بحث و تصویب قرار گیرد. این موضوع را می‌توانید هم در برنامه پیشنهادات و هم در گزارش‌های کار قید کنید.

وی خواستار بیان انتقادات سازنده مجموعه سازمان جهت حل مشکلات احتمالی و پیشبرد امور شد و اظهار داشت: برگزاری این جلسات باعث ارتباط بیش از پیش حوزه‌های سازمان خواهد شد. لذا ماهانه جلساتی با حوزه‌های مختلف برگزار خواهد شد، ضمن آنکه امیدواریم هر شش ماه یکبار چنین جلسه‌ای را برگزار کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان با اشاره به برگزاری بیست نشست‌ توسعه در این سازمان گفت: هدف اصلی برگزاری جلسات ماهانه، ارتقای سطح آگاهی کارشناسان و کارکنان این سازمان در خصوص مباحث مختلف توسعه است. لذا شما به عنوان روسای گروه بر حضور کارشناسان تاکید داشته باشید.

در ادامه تعدادی از حاضرین پیشنهادات و نظرات خود را جهت بهبود و ارتقای امور سازمان ارائه دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.