محمود ایرانپرست روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طی شبانه روز گذشته شاهد ریزش کوه در محورهای کوهستانی فومن - ماسوله، رودسر - رحیم آباد، سیاهکل - دیلمان، پونل - خلخال، آستارا - آقچای و طالب دره - حاجی بیجار بوده ایم و اکیپ های راهداری این ریزش ها را جمع آوری و این محورها را پاکسازی کردند.
وی بیشترین بارش های برف روز گذشته را در آبی نام از ارتفاعات شهرستان سیاهکل با 30 سانتیمتر، حشمت آباد رودبار با 15 سانتیمتر و محور پونل - خخال در حوزه شهرستان رضوانشهر و اسالم به خلخال در حوزه شهرستان تالش با 10 سانتیمتر برف عنوان کرد.
وی گفت: در پی بارش برف بهاری که در تعدادی از محورهای کوهستانی گیلان به زمین نشست، راهداران استان اولین عملیات راهداری بهاری را با برفروبی 185 کیلومتر محور کوهستانی آغاز کردند.
ایرانپرست به گرفتار شدن برخی از مسافران در برف نیز اشاره و بیان کرد :همچنین در بارش های روز گذشته ، راهداران گیلان به 32 دستگاه خودروی گرفتار در برف در جاده های کوهستانی استان امدادرسانی کردند و شش مسافر نیز در راهدارخانه آبی نام اسکان داده شدند.
وی تاکید کرد : شهروندان قبل از برنامه ریزی برای سفر، از طریق تماس با سامانه 141 مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از وضعیت راه ها مطلع شوند.
37 اکیپ راهداری با 245 دستگاه انواع ماشین آلات سبک و نیمه سنگین در محورهای گیلان مستقر هستند.
خبرنگار: مریم سلیمانی ** انتشاردهنده: کبیری
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.