سخنگوی شورای اسلامی رشت لزوم تدوین برنامه‌های فرهنگی در جهت افزایش نشاط اجتماعی در سال جدید را مورد تاکید قرار داد و افزود: جامعه توسعه یافته نیازمند داشتن شهروندانی بانشاط است.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای اسلامی رشت؛ سید رضا موسوی روزان رئیس کمیسیون فرهنگی شورا، محمد حسین واثق کارگرنیا عضو هیات رئیسه شورای اسلامی رشت؛ علیرضا حسنی مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت و جمعی از هنرمندان گیلانی در مراسم جشن عیدانه در پیاده راه فرهنگی رشت حضور داشتند.

اجرای موسیقی سنتی توسط گروه گیل اوخان و نیز استندآپ کمدی توسط ارشد امیر اسکندری؛ ورزش بومی لافن بازی، پخش کلیپ مدافعان حرم و نیز مسابقه رشت شناسی از دیگر برنامه های اجرایی در این مراسم بود.

فاطمه شیرزاد دراین مراسم در جمع همشهریان با تبریک سال نو و ولادت امام محمد باقر (ع)به شهروندان و گردشگرانی که شهر رشت را برای سفر در ایام نوروز برگزیدند اظهار داشت: امیدوارم سال ۹۶نوید بخش خدمت گذاری بیش تر مسئولین به مردم همیشه در صحنه کشور ؛ استان گیلان و به ویژه شهر رشت باشد.

وی با اشاره به نام گذاری سال نو تحت عنوان اقتصاد مقاومتی , تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری افزود: این عناوین این را بیان می کند که سال ۹۶ باید سالی پر تلاش برای مسئولان باشد چرا که برای تحقق این عناوین باید مسئولین با جدیت و تلاش دو چندان وارد عرصه عمل شوند.

سخنگوی شورای اسلامی رشت با گرامیداشت یاد و خاطره هشت هزار شهید استان گیلان در دوران دفاع مقدس و نیز شهدای مدافع حرم این استان تاکید کرد: این دلیر مردان جان خود را نثار کردند تا امروز ما در امنیت کنار هم جمع شویم و اینگونه با اتحاد و همدلی نوروز و سال جدید را جشن بگیریم .

شیرزاد خدمت صادقانه به مردم و رضایت مردم را بهترین پاداش برای مسئولان دانست و گفت: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی رشت این است که بتوانند خدمتگزاران شایسته ای برای مردم شهر رشت باشند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید اقدام و عمل را همواره شعار همیشگی خود بدانند و آن را در دستور کارهای خود قرار دهند تصریح کرد: آرزو می کنیم سال جدید در سایه اقدام و عمل مسئولان سالی پر برکت برای شهر رشت باشد و اشتغال و تولید را برای شهر به ارمغان آورد.

سخنگوی شورای اسلامی رشت لزوم تدوین برنامه های فرهنگی در جهت افزایش نشاط اجتماعی در سال جدید را مورد تاکید قرار داد و افزود: جامعه توسعه یافته نیازمند داشتن شهروندانی با نشاط است.

 محمد حسین واثق کارگرنیا نیز  با تبریک سال نو اظهار داشت: مقدم تمامی همشهریان و گردشگران در این جشن را گرامی داریم مکان برگزاری این جشن متبرک به قدم های هزاران شهیدی است که از همین محل برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران بدرقه شدند و پیکر پاک این عزیزان نیز در همین مکان مورد استقبال مردم قرار گرفت .

وی با بیان اینکه هر آنچه که داریم مرهون خون پاک شهدا است گفت: قدردان همه ایثارگری های خانواده های شهدا هستیم چرا که این خانواده ها با صبر و استقامت و ایمان راستین فرزندانی را تحویل جامعه دادند که موجب سربلندی ایران اسلامی شدند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی رشت با بیان اینکه امروز نیز جوانان ایران اسلامی تمام قد و استوار برای سربلندی میهن عزیز خویش ایستاده اند افزود: از همه مردم می خواهیم مسئولان را دعا و یاری کنند تا بتوانیم خدمت گزاران خوبی برای آنها باشیم.

واثق کارگرنیا با اشاره به پیش رو بودن ماه رجب و شعبان اظهار داشت: ان شا الله بتوانیم با تدوین برنامه های فرهنگی   از این دو ماه پر برکت برای ایجاد نشاط و شادابی عمومی در جامعه بهره بگیریم.

سید رضا موسوی روزان نیز در این مراسم با تبریک سال نو و فرار رسیدن ماه رجب اظهار داشت: ماه رجب ماه جشن و شادی برای شیعیان است و این نوید را امشب به شهروندان می دهم که ۱۳ رجب را در مسکن مهر جشن خواهیم گرفت.

وی با اشاره به جشن های محله ای که در محلات رشت در ایام نوروز برگزار شد افزود: این اقدام بسیار تحسین برانگیز است چرا که در همه محلات شور و شوق نوروزی را ایجاد کرده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت گفت: از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت و تمامی کسانی که در برگزاری این جشن ها همکاری داشتند تشکر می کنم چرا تاثیر نشاط و شادابی شهروندان در پیشرفت جوامع امری بسیار حائز اهمیت است.

موسوی روزان با اشاره به فرا رسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: جمهوری اسلامی حاصل رهبری هوشمندانه رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و ایثار گری ها و خون شهدای ما است و ما امروز ما وارث خون شهدا هستیم و امروز بعد از گذشت ۳۸ سال هنوز جوانان ما برای حفظ این انقلاب فدارکاری می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.