فرماندار لنگرود گفت: ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر گردشگر وارد لنگرود شدند و بیش از ۲۰۰ هزار برشور از مناطق گردشگری شهرستان بین گرشگران توزیع شده است.

به گزارش ایلنا از لنگرود، فرماندار لنگرود بیان کرد: سید رضا جوادپور با بیان اینکه ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر گردشگر وارد شهرستان لنگرود شدند، اظهارکرد: این تعداد گردشگر در هتل‌ها ، مهمانپذیرها، کمپ‌های موقت، مدارس، مراکز اقامتی، خوابگاهها و چادرها و مجتمع های گردشگری اسکان یافتند.
  فرماندار لنگرود افزود: با توجه به ظرفیت شهرستان در هفت هتل با ظرفیت ۱۰۶۰ نفر و در نه مجتمع گردشگری با ظرفیت ۲۵۸۰ نفر و تعداد بیست مدرسه با ظرفیت ۱۵۸ کلاس روزانه پذیرش گردشگران را داشته است .
  وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ هزار برشور از مناطق گردشگری شهرستان بین گرشگران توزیع شده است، خاطرنشان کرد: امسال خانه روستایی در کومله برای اولین بار با اسقبال گردشگران کشور روبرو بوده است.
  فرماندار لنگرود گفت: شهرستان لنگرود بستر سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذارن آماده و مهیا است و برای آنان جهت سرمایه‌گذاری فرش قرمز پهن می‌کنیم. شهرستان لنگرود با داشتن چشم اندازهای زیبا و بکر گردشگری می‌تواند به عنوان قطب گردشگری مطرح شود.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.