سرهنگ حسین محمدپور یکشنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در محور جنوبی استان به سمت قزوین، شاهد ترافیک پرحجم و روان هستیم که مسافران و هم وطنان در حال خروج هستند.
وی ادامه داد: در محور غربی استان در جاده آستارا - اردبیل و در ارتفاعات سمت تونل حیران، شاهد بارش برف هستیم و خروجی به سمت اردبیل در انتهای حوزه استحفاظی گیلان، بار ترافیکی وجود دارد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان به مسافران و رانندگانی که قصد تردد در مسیرهای کوهستانی را دارند، توصیه کرد حتما زنجیرچرخ همراه داشته باشند.
سرهنگ محمدپور همچنین به روز طبیعت و حضور مردم در تفرج گاه های خارج از شهر اشاره و اضافه کرد: در مسیرهای منتهی به مرکز استان بویژه از سمت انزلی به رشت، شاهد ترافیک نیمه سنگین، پرحجم ولی روان هستیم که این مسئله، به دلیل مراجعت مردم از مکان های گردشگری به سمت رشت است.
به گزارش ایرنا، به منظور انتظام بخشی ترافیکی و برقراری امنیت در جاده های گیلان در ایام نوروز، یک هزار واحد گشت با شش هزار نیروی پلیس در استان فعالیت دارند.
همچنین پلیس راه گیلان تردد انواع وسایل نقلیه سنگین و باربری در جاده اردبیل - آستارا و بالعکس را تا ساعت 24 امروز (سیزدهم فروردین ماه) ممنوع کرده است. این ممنوعیت تردد در محور رشت - قزوین و بالعکس از ساعت هشت تا 24 فردا (14 فروردین ماه) اعمال می شود. این محدودیت شامل حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی نیست.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.