به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان به ایرنا ، سید محمد احمدی روز شنبه طی پیامی 12 فروردین 1358 را آغازی بر پایان نظام دیکتاتوری وابسته و غربی ذکر کرد که با گفتمان انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی را برای مردم ایران به ارمغان آورد.
در این پیام آمده است : ارمغانی که آغاز یک نظام اسلامی، با آموزه های جمهوری بود و توانست یک الگوی جدیدی در منطقه باشد؛ الگویی که برای ملت های مسلمان منطقه و جنبش های رهایی بخش جذاب و مقبول افتاد و به دنبال آن جنبش های اسلامی در خاورمیانه رقم خورد.
بی تردید روز 12 فروردین، روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران، روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین، روز تثبیت انقلاب اسلامی و سرآغاز حیات واقعی اسلام در عصر دنیامداران و دنیا پرستان بود که در این روز بر مبنای آرای اکثریت قریب به اتفاق مردم یعنی 98.2%، ساختار سیاسی اجتماعی جدیدی در ایران شکل گرفت که شعار اصلی آن استقلال، آزادی وجمهوری اسلامی بود.
فرماندار لاهیجان در این پیام ضمن ادای احترام به حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) سالروز تاسیس جمهوری اسلامی را به همه مردم ایران به ویژه مردم متدین و انقلابی شهرستان لاهیجان تبریک گفته و بهروزی و توفیق مردم شریف شهرستان را از درگاه خداوند متعال خواستار شده است.
شهرستان لاهیجان در 40کیلومتری شرق مرکز گیلان شهر رشت قرار دارد.
خبرنگار : فرهاد نظرپور ** انتشار : نصراله ابراهیمی
6029/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.