از ابتدای نوروز سال جاری تا به الان در روستای پیرهرات اسالم تاکنون چندین فقره آتش سوزی بصورت کاملا مشکوکی صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا از تالش، از ابتدای نوروز سال جاری تا به الان در روستای پیرهرات اسالم تاکنون چندین فقره آتش سوزی منزل مسکونی،انباری و اتومبیل بصورت کاملا مشکوکی صورت گرفته است که آخرین مورد آن در شب گذشته بوده است.

این اتفاق موجب نگرانی شدید اهالی روستا شده است که در همین راستا امروز امام جمعه اسالم طی تماس تلفنی با فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان خواستار پیگیری ویژه این موضوع شد. 

با توجه به اینکه اکثر اهالی این روستا از مردم غیور و زحمت کش اهل تسنن هستند، دخالت جهت دار برخی جریانهای وهابی و ضد انقلاب در نزدیکی انتخابات و ایجاد جریان و اختلاف بین برادران شیعه و سنی دور از ذهن نیست.

معروف عسکری،رئیس شورای اسلامی روستای 59 خاله سرای اسالم لحظاتی پیش در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: در روستاهای پیرهرات و رنگرز محله تا کنون بیش از  10 کندوج (انبار) برنج و یک واحد مسکونی و یک دستگاه اتومبیل پاترول تابه الان دچار آتش سوزی گردیده است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی تاکنون همکاری مناسبی با اهالی روستا داشته و در حال پیگیری موضوع هستند گفت: تامین امنیت مردم خواسته ما و همه اهالی روستا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.