میرشمس مومنی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس آمار نهایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بندرانزلی از مجموع 273 نفر داوطلب ثبت نام کننده ، 200 نامزد انتخابات شورای اسلامی روستاهای این شهرستان هستند که 34 داوطلب زن و 166 نفر مرد هستند.
وی افزود : برای حضور در انتخابات شورای شهر بندرانزلی نیز 73 نفر داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد 17 داوطلب زن و 56 نفر مرد هستند.
مومنی زاده تصریح کرد: تمام تلاش فرمانداری ، ستاد انتخابات و همچنین مسئولان و دستگاه های اجرایی شهرستان بندرانزلی در جهت مشارکت حداکثری و فراهم سازی بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات قانونمند است.
شهرستان بندرانزلی با دو بخش، دو دهستان و 28 روستا ، در 40 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است. داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر انزلی برای کسب هفت کرسی در این شورا با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح دوشنبه 30 اسفندماه سال 1395 در فرمانداری ها و بخشداری های گیلان آغاز شد و تا ساعت 24 روز گذشته (ششم فروردین ماه) ادامه داشت.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.