به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در اولین نماز جمعه سال 96 با اشاره به انجام ثبت نام از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و حضور پر رنگ آنان در پای صندوق های رای ، بی طرفی ، امانت داری ، قانون مندی و رعایت عدالت از سوی مجریان انتخابات از الزامات این امر مهم و خطیر ملی است.
وی ادامه داد: کسانی که انگیزه خدمت صادقانه و خالصانه به مردم و نظام را در خود می بینند، پای به میدان گذاشته و خود را نامزد شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراها معرفی کنند.
امام جمعه بندرانزلی با اشاره به نامگذاری سال96 به نام اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید از سوی مقام معظم رهبری گفت : این نامگذاری بیانگر آن است که مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم به عنوان اساسی ترین مشکل کشور هنوز رفع نشده و باید در تحقق این امر ، اهتمام ویژه وجود داشته باشد.
حجت الاسلام شمس الدین تاکید کرد : اقتصاد مقاومتی تنها بر عهده دولت نیست و همه دستگاه های مقننه و قضائیه و حتی عموم مردم باید برای رسیدن به استقلال اقتصادی و عبور از تنگناهای اقتصادی که دشمنان در هر برهه از زمان علیه نظام و کشور طراحی می کنند، بکوشند.
وی با تاکید بر لزوم استفاده مردم از کالاهای ایرانی در راستای حمایت از تولید داخلی افزود: خرید کالای ایرانی از سوی هموطنان ، صنایع داخلی را بیمه کرده و اشتغال جوانان ایرانی را به دنبال دارد.
امام جمعه انزلی افزایش تولیدات داخلی و خرید محصولات داخلی توسط هموطنان و همچنین جلوگیری و مبارزه جدی با قاچاق کالا را تنها راه تحقق اقتصاد مقاومتی دانست.
بندرانزلی در 40 کیلومتری شمال غرب مرکز استان گیلان واقع است .
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.