محمدرضا نازک کار عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: محور امامزاده هاشم - رشت با 357 هزار و 805 دستگاه خودرو ، پرتردد ترین محور استان بوده است.
وی اظهار کرد: همچنین از نظر آمار ورودی و خروجی استان طی مدت یاد شده، تعداد 577 هزار و 198 وسیله نقلیه وارد استان شده که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 17 درصد رشد داشته است.
نازک کار اضافه کرد: همچنین از 25 اسفندماه گذشته تا پایان وقت سوم فرودین ماه جاری، 415 هزار و 274 دستگاه خودرو از استان خارج شده که در مقایسه با سال گذشته ، 29 درصد رشد در خروج از استان را شاهد بودیم.
نازک کار بیشترین میزان ورودی را از طریق محور آزادراه قزوین - لوشان با میزان تردد 283 هزار و 912 دستگاه خودرو و پس از آن محور رامسر - چابکسر با میزان تردد 173 هزار و 282 دستگاه خودرو عنوان کرد.
وی خاطر نشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی، گیلان از نظر نرخ جریان تردد پنجمین استان پر تردد کشور بوده ضمن اینکه متوسط سرعت وسائط نقلیه در ساعات اوج ، 75 کیلومتر بر ساعت بوده است.
طرح نوروزی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان از 25 اسفندماه گذشته آغاز شده و تا پانزدهم فروردین ماه جاری ادامه دارد.
خبرنگار: مریم سلیمانی ** انتشاردهنده: کبیری
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.