به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش روز جمعه در این دیدار نوروزی با تبریک سال نو به اعضای این خانواده اهل سنت، وضعیت درمان و نگهداری بیمار آنها را که از شش سال پیش به علت سانحه در کما به سر می برد، جویا شد و برای شفا و بازگشت او به کانون خانواده دعا کرد.
وی گفت: آنچه موجب حضورم در منزل این بیمار شده، تلاش هایی است که همسرش با تمام مشقات نگهداری اینگونه بیماران از خود نشان می دهد و حفظ کانون خانواده و روشن نگه داشتن چراغ امید در آن، از سرمایه های اجتماعی جامعه اسلامی ماست.
وی افزود: اینکه جوانی پس از یک ماه ازدواج دچار حادثه و به وضع کنونی مبتلا می شود و همسرش با دارا بودن فرزندی که هنوز پدرش او را حس و درک نکرده، سال ها از او مراقبت می کند، جای سپاسگذاری است.
رنجکش اظهار کرد: اینگونه افراد با چنین اقدام هایی تلاش می کنند تا کیان خانواده را حفظ کنند و آنها الگوی رفتارهای انسانی و اسلامی هستند و باید ارج گذاری شوند.
فرماندار آستارا افزود: هر چند اینگونه اقدامات با ارزش گذاری های مادی قابل جبران نیست، اما خداوند اجری والا به آن هدیه می کند و اجر و رضایت پروردگار، بر همه چیز برتر است.
نماینده عالی دولت در شهرستان مرزی بندر آستارا در این عیادت از مسئولان دستگاه های اداری همراهی کننده خواست به مشکلات این خانواده رسیدگی کنند.
وی گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند، باید تلاش کنیم تا بیماران و خانواده آنان جز درد بیماری نگرانی دیگری نداشته باشند و حضور ما در این منزل نیز باید از مشکلات این خانواده بکاهد.
رنجکش با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت افزود: دولت با درک دغدغه مقام معظم رهبری، در بخش ارتقای سلامت جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی نقش مهمی ایفا می کند.
روستای عنبران دهستان ویرمونی در بخش مرکزی آستارا قرار دارد و بیشتر اهالی آن اهل سنت هستند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
دریافت خبر: عیسی پاشاپور ** انتشاردهنده: کبیری
7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.