فریبرز مرادی عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد، 23 هزار و 750 بلیط بصورت حضوری و پنج هزار و 405 بلیط نیز بصورت اینترنتی پیش فروش شده است.
وی یادآور شد: بدلیل متفاوت بودن زمان طرح پیش فروش بلیط نوروزی امسال با سال گذشته، آمار مقایسه ای افزایش یا کاهش آن تا پایان طرح مشخص نیست اما با توجه به اینکه سال گذشته در مجموع حدود هفت هزار بلیط نوروزی پیش فروش شد ، به نظر می رسد این امر تا کنون روند افزایشی داشته است.
به گفته مرادی، مسافران می توانند برای تهیه بلیط نوروزی با مراجعه حضوری به دفاتر فروش بلیط در پایانه ها و دفاتر خدمات مسافرتی در شهرها و یا با مراجعه به سایت www.gilanmosafer یا www. Payaneh.ir بلیط خود را پیش خرید کنند.
وی به مزیت پیش خرید بلیط های نوروزی اشاره و بیان کرد: مسافران بلیط خود را پیش خرید کنند تا در صورت نیاز به ناوگان کمکی ، بهتر برنامه ریزی داشته باشیم.
وی همچنین با اشاره به تخلفات احتمالی در بخش حمل و نقل در استان گفت: مردم می توانند درصورت مشاهده هر گونه تخلف و یا مشکلی در این بخش با تلفن های 33110154 و یا سامانه پیامکی 20000141 موضوعات مربوطه را انعکاس دهند.
114 شرکت حمل و نقل مسافر برون شهری با بیش از سه هزار ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس ، مینی بوس و سواری در گیلان فعالیت می کنند.
خبرنگار: مریم سلیمانی ** انتشاردهنده: کبیری
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.