به گزارش عصر سه شنبه روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا، آیت الله زین العابدین قربانی امام جمعه رشت در دیدار با فرماندار و نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با تلاش مسئولان و مدیران، خدمات شایسته تری به مردم ارائه شود تا ملت آگاه، بیشتر از نعمت های نظام اسلامی بهره مند شوند.
وی افزود: آستارا همچون پاره تن برای من عزیز است و باید با بهره گیری از همه ظرفیت ها به مردم آن خطه مرزی خدمت ارائه شود.
وی خدمتگزاری به مردم را رسالت بزرگ مسئولان در حکومت اسلامی دانست و بر توسعه خدمات و امکانات لازم برای تسهیل امور مردم در تعطیلات نوروزی تاکید کرد.
محمدعلی نجفی استاندارگیلان نیز در این دیدار نوروزی، با جویا شدن از وضعیت بندر آستارا بر ضرورت خدمات رسانی به مردم این شهرستان و مهمانان نوروزی تاکید کرد.
ولی داداشی نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: بعد از حضور یونس رنجکش در فرمانداری این شهرستان، شاهد تحولات مثبت و خوبی در آستارا هستیم و امیدواریم با همراهی سایر مسئولان، مشکلات شهرستان را برطرف کنیم.
یونس رنجکش فرماندار آستارا نیز در این دیدار گفت: در خدمت رسانی به مردم، عمل به برنامه های دولت تدبیر و امید و تحقق هدف های نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.
وی افزود: آستارا از ظرفیت های بالایی در زمینه های اقتصادی و گردشگری برخوردار است و با استفاده از این ظرفیت ها برای برطرف شدن مشکلات این شهرستان تلاش خواهم کرد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
دریافت خبر: عیسی پاشاپور ** انتشاردهنده: کبیری
7124/200
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.