مدیرکل انتقال خون استان گیلان گفت: پایگاه های انتقال خون رشت، لاهیجان، رودسر، لنگرود، فومن، بندرانزلی، تالش و آستارا امروز بیست و نهم اسفند برای خونگیری فعال است.
احمد مرادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: پایگاه های انتقال خون در رشت، لاهیجان، رودسر، لنگرود و بندرانزلی فردا سی ام اسفند آماده خونگیری از علاقمندان است.
وی با بیان این که در روز اول فروردین همه پایگاه ها تعطیل است، اظهار کرد: پایگاه های انتقال خون گیلان در رشت، لاهیجان، رودسر، فومن و تالش روز دوم فروردین و پایگاه های رشت، لاهیجان، رودسر، بندرانزلی، لنگرود، تالش و آستارا در سوم فروردین فعال است.
مرادی با بیان این که پایگاه های رشت، لاهیجان ، رودسر ، فومن و بندرانزلی در چهارم فروردین برای اهدا خون فعال است، خاطر نشان کرد: همه پایگاه ها در روزهای پنجم، ششم، هفتم، هشتم، نهم و دهم فروردین فعال است.
وی یادآور شد: پایگاه های انتقال خون رشت، لاهیجان، رودسر، بندرانزلی، تالش و آستارا یازدهم فروردین و پایگاه های رشت، لاهیجان، رودسر، لنگرود و فومن و تالش دوازدهم فروردین دایر بوده و روز سیزدهم همه پایگاه ها تعطیل است.
مدیرکل انتقال خون استان گیلان بیان داشت: پایگاه های یاد شده از ساعت هشت صبح تا 30 : 13 برای خونگیری فعال است.
از ابتدای سال جاری تا تاریخ بیست و دوم اسفندماه امسال، 73 هزار و 101 واحد خون در استان اهدا شد که از این تعداد، 12 هزار و 335 نفر برای اولین بار در این کار نوعدوستانه شرکت کردند.
پایگاه های انتقال خون در رشت، لاهیجان، رودسر، لنگرود، فومن، بندرانزلی، تالش و آستارا فعال است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: نصراله ابراهیمی
7286/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.