به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا ، سعید آگشته در مصاحبه با نمایندگان رسانه های گروهی افزود: در ایام تعطیلات نوروز در محیط های گردشگری و عمومی این شهر خدمات وای فای رایگان به گردشگران عرضه می شود.
وی خاطرنشان کرد: این خدمات از هم اکنون برای ایام نوروز 96 در حاشیه مجموعه گردشگری استخر لاهیجان رایگان راه اندازی شده است که مسافران محدوده آن می توانند از این خدمات بهره مند شوند.
وی اظهارداشت: لاهیجان به عنوان اولین شهر هوشمند کشورمحسوب می شود که نوروز امسال را با یک پکیج هوشمند خدماتی شامل صدور کارت هوشمند شهروندی، نصب کیوسک ها، حضور پارک بان های مجهز به کارت شهروندی و راه اندازی wifi رایگان در حاشیه استخر را عملی کرده است.
شهردار لاهیجان گفت: نوروز امسال در این شهر با چند جشن و جشنواره نوروزی ، سیرک و جنگ شادی آغاز می شود .
شهردار لاهیجان به مشکلات آسفالت و چاله و چوله ها در سطح این شهر اشاره کرد و افزود: پس از هر بارندگی 500 چاله در شهر لاهیجان بوجود می آید که بتن فرش خیابان ها در این شهر بصورت عملیاتی و تحقیقاتی در خیابان های لاهیجان اجرایی شده است.
شهرلاهیجان با حدود یکصدهزار نفر جمعیت یکی از شهرهای مهم مقصدگردشگرپذیری استان گیلان است که در تعطیلات نوروز مسافر و گردشگران زیادی وارد این شهر می شوند.
لاهیجان در فاصله 40 کیلومتری مرکز استان گیلان شهر رشت قرار دارد که با استخر معروف ، تله کابین بام سبز ، موزه چای کاشف السلطنه ، آثار قدیمی و روستاهای زیبا هر ساله میزبان مسافران زیادی بویژه در ایام تعطیلات نوروزی است.
خبرنگار: فرهاد نظرپور ** انتشار : نصراله ابراهیمی
6029/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.