مهندس سید حسین کاظم زاده روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این لوله گذاری با هدف تامین آب و تقویت فشار مربوطه برای ساکنان خیابان های شهید بهشتی، شهید شکوری و مناطق پیرامونی آن انجام گرفت که در ایام تعطیلات و فصل گرم سال با افت فشار آب مواجه بودند.
وی بیان کرد: با تقاضای اهالی و پیگیری های بعمل آمده در صدد تأمین اعتبار مربوطه بر آمدیم و برای اجرای این طرح به طول 240 متر لوله گزاری با لوله پلی اتیلن از کلاس 110، مبلغ 100 میلیون ریال هزینه شده است.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و دارای 9 هزار مشترک آب شرب شهری است.

***
رئیس اداره آموزش و پرورش رضوانشهر گفت: کمک 270 میلیون ریالی یک خیر بین 542 نفر از دانش آموزان بی بضاعت این شهرستان توزیع شد.
علی گواهی روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک فرد خیر در این شهرستان همانند سنوات گذشته با در اختیار گذاشتن مبلغ 270 میلیون ریال برای کمک به دانش آموزان محروم این منطقه موجبات خوشحالی خانواده های آنان را فراهم کرد.
وی افزود: همه ساله شاهد توجه و کمک از سوی این فرد خیر به نیازمندان منطقه هستیم و با این اقدام خداپسندانه بخشی از مشکلات خانواده های محروم و نیازمند برطرف می شود.
گواهی بیان کرد: این میزان کمک در ایام پایانی سال و شب عیدی یک عمل بسیار خوب و ارزنده ای است که موجبات خوشحالی 542 خانواده را فراهم نمود.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است که دارای حدود 12 هزار نفر دانش آموز در مقاطع مختلف است.
خبرنگار: مهرعلی گواهی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7293/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.