بابک رمضانی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد عملیات ها، 22 مورد مربوط به آتش گرفتن ضایعات به جا مانده از جشن های چهارشنبه آخر سال بوده که آتش نشانان با حضور در محل های مختلف، برای خاموش کردن آنها اقدام کردند.
وی اظهار داشت: بقیه عملیات ها نیز مربوط به آتش گرفتن شش واحد مسکونی (سایبان های جلوی منازل مسکونی) که به دلیل هوا کردن بالن آرزو بوده که با اقدام بموقع آتش نشانان، برای مهار آتش اقدام شد و خسارات جزئی است.
300 آتش نشان با امکانات و تجهیزات لازم و با حدود 70 دستگاه خودرو، در 13 ایستگاه آتش نشانی به صورت ویژه برای امدادرسانی احتمالی حوادث چهارشنبه آخر سال آماده باش هستند.
تعدادی از آتش نشانان به همراه خودروهای اطفاء حریق و امکانات لازم از عصر امروز (سه شنبه) در 10 مکان کلانشهر رشت شامل اماکن پرخطر و احتمال بروز حوادث مستقر شده اند.
30 نفر از عوامل نیروی انتظامی و پنج دستگاه اورژانس از مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیز در کنار نیروهای آتش نشانی مستقر هستند.
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر رشت دارای 13 ایستگاه آتش نشانی است. بر اساس آخرین آمار، تعداد نیروها در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت 327 نفر است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.