به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مسابقه که دوشنبه شب برگزار شد ، تیم بسکتبال ستارگان صومعه سرا توانست در یک بازی برتر ، با نتیجه 49 بر 36 تیم بسکتبال جوانان آرنا رشت را شکست دهد.
در جریان این مسابقه که از هفته هفتم این دوره از رقابت ها برگزار شد ، تیم بسکتبال ستارگان صومعه سرا بهتر از حریف خود ظاهر شد و سرانجام توانست با 13 امتیاز اختلاف، در این دیدار به برتری دست یابد.
همچنین در دیگر دیدار برگزار شده از هفته هفتم این رقابت ها ، تیم های بسکتبال گلبند رشت و ملوان انزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تبم گلبند رشت موفق شد با نتیجه 61 بر 53 حریف خود را مغلوب کند.
در جدول رده بندی این رقابت ها نیز ، تیم های بسکتبال کاوه رودسر ، ملوان بندرانزلی و گلبند رشت به ترتیب در مکان های اول تا سوم جدول رده بندی قرار دارند.
در رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان مردان استان گیلان ، تیم های نوآوران گلبند، آرنا و درفک رشت ، ملوان نیروی دریایی بندرانزلی ، کاوه رودسر ، خزر رودسر ، شهرداری لاهیجان ، ستارگان صومعه سرا و شهرداری کوچصفهان حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته ، در رشته ورزشی بسکتبال در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.