به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مسابقه که عصر یکشنبه برگزار شد ، در نهایت 2 تیم فوتبال دخانیات رشت و پاس گیلان به نتیجه مساوی صفر بر صفر دست یافتند.
در جریان این مسابقه که از هفته هیجدهم این رقابت ها و در رشت برگزار شد، هر 2 تیم فوتبال دخانیات رشت و پاس گیلان یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و سرانجام به نتیجه مساوی بدون گل رضایت دادند.
همچنین در دیگر دیدارهای برگزار شده از هفته هیجدهم این رقابت ها ، تیم فوتبال شهرداری رضوانشهر با نتیجه سه بر صفر برابر شهرداری چوبر تالش به برتری رسید و تیم فوتبال شهرداری کلاچای با نتیجه یک بر صفر تیم ملوان نوین بندرانزلی را مغلوب کرد.
در دیگر دیدار برگزار شده این رقابت ها نیز ، تیم های فوتبال چای ناطق لاهیجان و رهگستران لنگرود رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال چای ناطق لاهیجان با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را مغلوب کرد.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتبال پاس گیلان با کسب 35 امتیاز همچنان صدرنشین است ، تیم های فوتبال دخانیات رشت و شهرداری کلاچای نیز با کسب 32 امتیاز به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان جام گیل، 16 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
در استان گیلان بیش از 27 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته فوتبال ، در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند .
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.