به گزارش خبرنگار ایرنا، شاهرخ یوسف زاده چابک روز چهارشنبه در مراسم درختکاری و احداث مجتمع کارگاهی نیمه صنعتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: از ابتدای امسال، یکصد و 50 تن زباله عفونی از زیرخاک در آورده شده و 500 تن بقیه نیز انباشه شده از سال های گذشته در سراوان رشت محل دفن زباله جمع آوری، امحاء و به زباله معمولی تبدیل شده است.
وی با بیان این که حدود یک دهه زباله های عفونی در این مکان انباشته می شد، اظهار کرد: با جمع آوری کامل و امحاء زباله، مجمتع کارگاهی نیمه صنعتی در این مکان احداث می شود که محققان دانشگاه علوم پزشکی در این مکان می توانند ایده هایشان را به تولید برسانند.
وی زباله ها را بزرگترین تهدید کننده زمین و محیط زیست عنوان کرد و یادآور شد: همه ما بایستی برای حفظ محیط زیست همکاری داشته باشیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اضافه کرد: کاهش آلودگی های زیست محیطی ، تصفیه و امحاء زباله های بیمارستانی از اهداف استراتژیک این دانشگاه است.
یوسف زاده در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نیمه اول سال 95 همه عزم خود برای تدوین برنامه راهبری جزم کرد و در این کار نیز موفق شد.
وی با اشاره به برنامه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان بیان کرد: پیشرو در دانشگاه های نسل سوم ، کارآمد در ارایه خدمات و پیشگام در شاخص های سلامت چشم انداز دانشگاه در این برنامه است.
وی خاطر نشان کرد: تامین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه با تکیه بر فرهنگ سازی و اعتلای بهداشت، درمان، آموزش و پژوهش از ماموریت های دانشگاه بر اساس برنامه راهبردی است.
یوسف زاده بیان داشت: عدالت محوری و پایبندی به اخلاق حرفه ای ، ارزش آفرینی برای ذینفعان، دانش محوری ، خلاقیت و نوآوری و چابکی در ارایه خدمات از ارزش ها بر اساس برنامه راهبردی دانشگاه است.
مراسم درختکاری و احداث مجتمع کارگاهی نیمه صنعتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان روز چهارشنبه در انبار سراوان این دانشگاه با حضور استاندار گیلان برگزار شد.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:نصراله ابراهیمی
7286/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.