به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مسابقه که عصر دوشنبه برگزار شد ، 2 تیم فوتبال ملوان جوان رشت و شاهین بندرانزلی در نهایت به نتیجه مساوی صفر بر صفر دست یافتند.
در جریان این مسابقه که از هفته هفدهم این رقابت ها و در رشت برگزار شد، هر 2 تیم یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و سرانجام به نتیجه مساوی بدون گل رضایت دادند.
همچنین در دیگر دیدارهای برگزار شده از هفته هفدهم این رقابت ها ، تیم فوتبال کادوس ماسال با نتیجه یک بر صفر شهرداری چوبر تالش را شکست داد و بازی تیم های فوتبال آریا لشت نشاء و شهرداری کلاچای با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.
در دیگر دیدار برگزار شده این رقابت ها نیز ، تیم های فوتبال مهتاب بافت شفت و شهرداری رضوانشهر به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم شهرداری رضوانشهر با نتیجه یک بر صفر برابر حریف خود به برتری دست یافت.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتبال پاس گیلان با کسب 34 امتیاز صدرنشین است ، تیم های فوتبال ملوان نوین بندرانزلی و دخانیات رشت نیز با کسب 31 امتیاز به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان جام گیل، 16 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
در استان گیلان بیش از 27 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته فوتبال ، در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند .
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.