به گزارش خبرنگار ایرنا، فاطمه شیرزاد روز یکشنبه در این جلسه افزود: دست اندرکاران مدیریت شهری بایستی هر چه سریعتر نسبت به آماده سازی فضای کلانشهر رشت برای استقبال از بهار و ورود گردشگران فراهم کنند.
وی با تاکید بر اینکه فضای شهری بایستی به خوبی برای ورود مسافران آماده شود، اظهار کرد: مرمت آسفالت ، رفع چاله ها، بهسازی محیط شهری و نصب المان نوروزی از مواردی است که بایستی مورد توجه قرار گیرد.
این عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت خاطر نشان کرد: ورودی رشت نیز بایستی مورد توجه قرار گیرد و با فضاسازی مناسب محیطی خاطره انگیز را برای مسافران فراهم کنیم.
وی در ادامه نطق پیش از دستور یکصد و هشتادمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت بر ضرورت پرداخت های زمانبندی شده برای نیروهای شهرداری تاکید کرد و یادآور شد: تمامی پرداخت های کارکنان شهرداری، پاکبانان، بازرسان خطوط تاکسی و غیره بایستی بموقع تا قبل از سال جدید پرداخت شود.
شیرزاد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: طی سه سال گذشته کارگروه هایی از جمله کارگروه حمایت از اقشار آسیب پذیر تشکیل شد که بر اساس برنامه های این کارگروه تاکنون دو همایش برای تجلیل از پاکبانان برگزار شد که سومین مراسم تجلیل نیز بیست و هشتم ماه جاری برگزار می شود.

* ضرورتی برای برگزاری مناقصات تا قبل از سال جدید نیست
عباس صابر یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت گفت: زمزمه هایی از شهرداری کلانشهر رشت مبنی بر برگزاری مناقصات با توجه به روزهای پایان سال شنیده می شود.
وی اظهار داشت: دلیلی بر برگزاری مناقصات نیست، در این روزهای پایانی سال چه اتفاقی می خواهد بیفتد که نسبت به برگزاری مناقصات اقدام می شود.
وی خاطر نشان کرد: شهرداری رشت بایستی نسبت به پرداخت دیون ها اقدام کند، که واجب تر است.
شورای اسلامی کلانشهر رشت 15 عضو دارد.
جلسات شورای اسلامی کلانشهر رشت روزهای یکشنبه هر هفته برگزار می شود.
شهرداری رشت دارای پنج منطقه است، این کلانشهر، حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.