به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این جشنواره ، حدود یکصد کاراته کار از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان حضور داشتند که در شهرستان ماسال با هم به رقابت پرداختند.
کاراته کاران حاضر در این جشنواره ، در رده های سنی 6 تا 17 سال حضور داشتند که در 6 گروه سنی با هم رقابت کردند.
در پایان این رقابت ها ، تیم کاراته ماسال با کسب 10 مدال طلا ، پنج مدال نقره و 10 مدال برنز عنوان قهرمانی جشنواره کاراته استان گیلان را به خود اختصاص داد.
همچنین تیم کاراته پسران رشت با کسب 6 مدال طلا ، چهار مدال نقره و هفت مدال برنز در مکان دوم قرار گرفت و تیم کاراته صومعه سرا با کسب چهار مدال طلا ، 2 مدال نقره و سه مدال برنز سوم شد.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها، به تیم های برتر لوح و جام قهرمانی و به تمامی کاراته کاران شرکت کننده در این دوره از مسابقات ، لوح اهداء شد.
در استان گیلان بیش از هفت هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی کاراته ، در 2 بخش آقایان و بانوان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.

***
رقابت های بسکتبال قهرمانی آموزشگاه های مقطع متوسطه اول دخترانه استان گیلان ، عصر شنبه با برتری تیم صومعه سرا پایان یافت.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دوره از رقابت ها ، زبده ترین تیم های بسکتبال مقاطع متوسطه اول دخترانه سراسر استان گیلان حضور د اشتند که در لنگرود با هم به رقابت پرداختند .
در پایان این رقابت ها ، تیم های بسکتبال دختران مقطع متوسطه اول صومعه سرا و ناحیه 2 رشت با برتری برابر رقبای خود به دیدار نهایی راه یافتند که در این بازی ، تیم صومعه سرا موفق شد حریف خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی گیلان را به خود اختصاص دهد.
سودابه شیدایی ، مهدیه موسی پور ، زهرا عبرتی ، ملیکا شادمان ، کیانا کاظمیان ، زهرا نوایی ، مائده عاشورزاده ، سبا یوسفی آزاد و نرجس چراغی اعضای تیم بسکتبال دختران صومعه سرا را در رقابت های قهرمانی آموزشگاه های گیلان تشکیل می دادند.
همچنین در دیدار رده بندی این دوره از مسابقات ، تیم های بسکتبال دختران مقطع متوسطه اول لاهیجان و ناحیه یک رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم لاهیجان برابر حریف خود به برتری رسید و مقام سوم این رقابت ها را کسب کرد.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال ، در 2 بخش آقایان و بانوان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285 /6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.