جابر اخلاقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ثبت نام از دانش آموزان علاقمند برای شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی دوره اول و دوم متوسطه از امروز (شنبه) آغاز شده و تا نوزدهم فروردین 96 ادامه دارد.
وی اظهار داشت: برای سال تحصیلی آینده در دوره اول و دوم متوسطه از طریق آزمون برای جذب دانش آموز در مدارس نمونه دولتی اقدام می شود.
وی زمان برگزاری آزمون را نهم تیرماه عنوان و خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی آینده در دوره اول متوسطه در 12 واحد آموزشی نمونه دولتی840 دانش آموز و در 13 مدرسه دوره دوم یک هزار و 170 دانش آموز جذب می شوند.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان بیان کرد: دانش آموزان برای چگونگی نحوه ثبت نام بایستی به دفاتر واحدهای آموزشی خود مراجعه کنند و مدیران مدارس نیز موظفند که در این رابطه اطلاع رسانی داشته باشند.
وی اظهار داشت: با توجه به فرصت ثبت نام دانش آموزان تا نوزدهم فروردین، در پیک ویژه دانش آموزان این دوره ها با عنوان عیدانه در رابطه با ثبت نام دانش آموزان برای شرکت در آزمون دوره های اول و دوم متوسطه اطلاع رسانی می شود.
در زمان حاضر، دو هزار و 660 دانش آموز در پایه های هفتم، هشتم و نهم و 2 هزار و 888 نفر نیز در پایه های دهم ، سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.
بیش از 375 هزار دانش آموز در مدارس استان گیلان تحصیل می کنند.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:نصراله ابراهیمی
7286/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.