رئیس سبک هاپکیدوی WHC کشور روز چهار شنبه گفت: این دوره از رقابت ها که جنبه انتخابی تیم ملی دارد ، از روز جمعه هفته جاری 13 اسفندماه در رشت برگزار می شود.
محمدرضا هاشم پور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوره از رقابت ها در 2 بخش آقایان و بانوان برگزار می شود که مسابقات بخش آقایان از روز 13 اسفند ماه در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت آغاز می شود.
وی اظهار کرد: در این بخش ، 18 تیم از استان های مختلف کشور حضور خواهند یافت که به مدت 2 روز و در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت می پردازند.
دبیرکل کنفدراسیون جهانی هاپکیدو ادامه داد: از روز یکشنبه هفته آینده 15 اسفندماه نیز، رقابت های بخش بانوان آغاز می شود که در این بخش ، 13 تیم از سراسر کشور حضور می یابند که در رده های سنی مختلف با هم رقابت می کنند.
رئیس سبک هاپکیدوی WHC کشور بیان کرد: نفرات برتر این دوره از رقابت ها انتخاب خواهند شد تا در قالب تیم ملی هاپکیدوی ایران در دومین دوره مسابقات آسیایی 2017 حضور یابند.
هاشم پور خاطرنشان کرد: در اولین دوره رقابت های هاپکیدوی قهرمانی آسیا که سال 2013 برگزار شده بود ، تیم ملی ایران عنوان قهرمانی آسیا را کسب کرد.
هاپکیدو نوعی هنر رزمی کره‌ای و از انواع دفاع شخصی است که کمتر بر حمله تکیه دارد و این رشته ، یکی از تلفیقی‌ترین سبک‌های رزمی محسوب می‌شود که چوئی یونگ سول از کره جنوبی بنیانگذار این رشته رزمی است.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.