به گزارش عصر دوشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی املش از کشف یک فقره اختلاس 477 میلیون ریالی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ احمد وکیل صادقی گفت : در پی دریافت گزارش اختلاس از یکی از بانک های قدیمی املش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه طبق گزارش ها یکی از کارمندان این بانک اقدام به اختلاس از حساب مشتریان کرده بود، افزود: ماموران با تحقیقات پلیسی، کارمند اختلاس کننده را دستگیر کردند.
سرهنگ وکیل صادقی با تصریح اینکه متهم پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کرد، متذکر شد: این کارمند 477 میلیون و 500 هزار ریال از حساب مشتریان بانک محل کارش اختلاس کرده بود.
شهرستان املش با دو بخش مرکزی و رانکوه ، در 70 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی ماسال نیز از کشف 55 میلیون ریال چک پول جعلی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ وحید اصلانی بیان داشت:‌ در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر خرید احشام با چک پول تقلبی در ماسال، ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع، موفق به شناسایی متهم این پرونده شدند.
وی ادامه داد:‌ در بازرسی از محل سکونت متهم، 55 میلیون ریال چک پول تقلبی کشف و ضبط و متهم 36 ساله دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.
شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در 45 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.