به گزارش خبرنگار ایرنا، علی منتظری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران آستارا گفت: دولت با برنامه ریزی های لازم و ارائه تسهیلات، برای رفع موانع واحدهای تولیدی گام های بلندی برداشته است.
وی با اشاره به اینکه بیشتر واحدهای صنعتی استان گیلان در شهرک های صنعتی مستقر هستند، افزود: خوشبختانه با دریافت تسهیلات یاد شده در سال جاری واحدهای صنعتی استان، رونق مضاعف گرفته اند.
36 شهرک صنعتی و ناحیه مصوب در گیلان فعال و 784 واحد بهره بردار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مستقر است و 13 هزار و 560 نفر در آنها مشغول به کار هستند.
منتظری از فروش فوق العاده مایحتاج شب عید در یکصد فروشگاه بزرگ و زنجیره ای گیلان به منظور تنظیم بازار خبر داد و بیان کرد: فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای در کنار نمایشگاه های بهاره استان با حدود 20 درصد تخفیف، در تامین مایحتاج مردم در آستانه عید نوروز اثر بخش خواهند بود.
وی از آغاز طرح نظارتی نوروز در گیلان خبر داد و بیان کرد: 300 بازرس در ادارات صنعت، معدن و تجارت و اتاق های اصناف استان در کنار 10 هزار ناظر افتخاری، وظیفه نظارت بر عرضه اقلام مورد نیاز مردم در شب عید را بر عهده دارند و این طرح تا پایان فروردین ماه اجرا خواهد شد.
شهرستان آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و با حدود پنج هزار واحد تجاری که اغلب آنها در بازارچه ساحلی متمرکز شده است، همه ساله پذیرای میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی است و یکی از 20 شهر گردشگرپذیر کشور به شمار می رود.
خبرنگار: یوسف هدایتی** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.