به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا ، سید عیسی مهدوی در جلسه ستاد اسکان میهمانان نوروزی تالش در فرمانداری این شهرستان گفت: امنیت، رفاه، ترافیک جاده ها، اسکان و بازدید مسافران از اماکن مذهبی و تاریخی از اهمیت بسیاری برخوردار است و مسئولان امر باید از هم اکنون در این خصوص برنامه ریزی لازم را داشته باشند.
وی افزود: امکانات بهداشتی و زمینه اقامت موقت در مساجد بین راهی توسط متولیان امر فراهم و تمهیدات لازم برای معرفی ظرفیت های گردشگری، تاریخی و تفریحی تالش به مسافران نوروزی اندیشیده می شود.
سید جلال سید محمدی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تالش نیز در این جلسه گفت: در روزهای پایانی سال با تشکیل کمیته ای متشکل از بخشداری اسالم و شهرداری تالش، دستفروشان مبادی ورودی شهر و منطقه گردشگری گیسوم تالش ساماندهی خواهد شد.
تالش با بیش از 190 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد و هشت هتل، هتل آپارتمان و مسافرخانه با 115 اتاق و 350 تخت و 17 غذاخوری بزرگ از امکانات اقامتی و پذیرایی این شهرستان است.
جاده جنگلی و ساحل های زیبای گیسوم، الالان و قروق خزر، منطقه جنگلی سیاهداران، ناله داغی و آبشارهای مناطق ییلاقی آق اولر ،مریان و اثارباستانی جاده اسالم به خلخال از مناطق دیدنی و بقعه چند امامزاده در خاله سرا و خطبه سرا از مناطق مذهبی تالش است.
خبرنگار: سیدجلال سیدمحمدی **انتشار : نصراله ابراهیمی
7106 / 7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.