سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر رشت عصر شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به مصوبه هفته گذشته در جریان برگزاری یکصد و هفتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی رشت، قرار بر این شد تا جلسات شورای اسلامی این کلانشهر تا پایان سال جاری، یک هفته در میان علنی باشد، بنابراین جلسه فردا (یکشنبه) غیرعلنی برگزار می شود.
وی اظهار داشت: در یکصد و هفتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت، هفت طرح و لایحه از جمله تصویب بودجه سازمان های تابعه شهرداری در قالب اساسنامه، نامگذاری معابر و پیشنهاد تقسیط درخواست کمک مالی اعلام وصول می شود.
وی با بیان این که هفت طرح و لایحه نیز در جلسه فردا مورد بررسی قرار می گیرد، تصریح کرد: فروش بلیط های ورودی وسایل بازی و تفریحی دستگاه های قابل استفاده در شهر شادی که طی بررسی در کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی رشت تعدادی از دستگاه ها افزایش نرخ داشته اند، فردا مطرح و تصمیم نهایی گرفته می شود.
سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر رشت تصریح کرد: بهسازی و توسعه سیستم موجود کارخانه کود آلی با ظرفیت 800 تن در روز ، ارائه گزارش حسابرسی مالی سال های 92 و 93 شهرداری رشت از جمله دیگر طرح ها و لوایحی است که مورد بررسی قرار می گیرد.
شورای اسلامی کلانشهر رشت 15 عضو دارد.
جلسات شورای اسلامی کلانشهر رشت هر هفته یکشنبه ها برگزار می شود.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.