فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان انزلی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این پروژه در قالب ساخت هزار مسکن برای مددجویان سراسر استان هدف گذاری شده است.
سرهنگ پاسدار جمشید اصحابی با اشاره به اینکه سهم شهرستان انزلی 13 واحد مسکونی است افزود: تا کنون 9 واحد مسکونی در روستاهای حسن رود ، سیاه خاله سر، کرگان ، معاف ، تربه بر، اشبلا و آبکنار توسط بسیج سازندگی سپاه پاسداران شهرستان بندرانزلی ساخته و تحویل صاحبان آن شده است.
وی با اشاره به اینکه با وجود اعلام زمان سه ماهه برای ساخت هر واحد مسکونی ، این واحد ها کمتر از مدت مقرر آماده شده اند یادآور شد: مبلغ 200 میلیون ریال از هزینه های ساخت این واحد های مسکونی از محل اعتبارات هدیه مقام معظم رهبری بوده و از سوی بخشداری نیز تا کنون مبلغ 30 میلیون ریال کمک مالی شده است.
سرهنگ اصحابی یادآورشد : بخشداری مرکزی شهرستان بندرانزلی علاوه بر کمک مالی ، تجهیز این واحد ها به آب و برق و گاز را نیز برعهده گرفته و کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در تامین برخی از مصالح کمک کرده است.
وی با بیان اینکه مددجویان از سوی کمیته امداد معرفی می شوند تصریح کرد: بسیج سازندگی سپاه پاسداران شهرستان انزلی در سال گذشته با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال پروژه های عمرانی و مسکونی متعددی از جمله استخر ماهی، پروش مرغ و اردک، دامداری ، پرورش قارچ و پرورش بلدرچین و مواردی از این قبیل را انجام داده است .
سرهنگ اصحابی همچنین به مرمت مدارس و کمک در زیبا سازی آن در ایام تابستان و در آغاز سال تحصیلی توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه انزلی اشاره و اظهار کرد: بازسازی و رنگ آمیزی سه مدرسه در روستاهای شهرستان با استفاده از دانش آموزان و با پرداخت مقداری دستمزد به عنوان تشویق این عزیزان در تابستان امسال انجام شد .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان انزلی خاطر نشان کرد : تا پایان امسال ساخت چهار واحد مسکونی باقیمانده نیز به پایان رسیده و کلید آن تحویل صاحبانش می شود.
شهرستان بندرانزلی در کرانه جنوبی دریای خزر و در 40 کیلومتری غرب مرکزاستان گیلان واقع شده و دارای 26 روستا با حدود 21 هزار نفر جمعیت است.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7471/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.