علی نظرمحمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی این مدت فقط 2 جلسه توانستیم در زمین فوتبال تمرین کنیم و سایر تمرینات تیم فوتبال سپیدرود رشت در سالن و در یک فضای بسته انجام شد.
وی اظهار کرد: با توجه به این امر ، نتوانستیم تمام ظرفیت خود را در دیدار برابر استقلال اهواز نشان دهیم اما خوشبختانه توانستیم برابر استقلال اهواز به برتری برسیم و سه امتیاز حساس این بازی را کسب کنیم.
وی ادامه داد: امیدوارم که در دیدارهای آینده و جلوی هواداران خود بتوانیم بهتر بازی کنیم و فوتبال با کیفیت تری را به نمایش بگذاریم چون در دیدار برابر استقلال اهواز خوب بازی نکردیم.
سرمربی تیم فوتبال سپیدورد رشت بیان کرد: البته در این دیدار نقطه کور تیم ما ، عدم حضور تماشاگران بود که به دلیل محرومیت نتوانستند در این بازی حضور داشته باشند و امیدوارم که دیگر شرایطی پیش نیاید که ما از حضور تماشاگر محروم شویم چون آنان یکی از ارکان اصلی موفقیت تیم ما بشمار می روند.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و استقلال اهواز عصر سه شنبه در هفته بیست و پنجم از رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول کشور ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود رشت موفق شد با نتیجه 2 بر یک حریف خود را شکست دهد.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.