مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز دوشنبه گفت: با اعلام فدراسیون قایقرانی ، 13 قایقران به مرحله جدید اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی کایاک دعوت شدند که چهار قایقران از استان گیلان هستند .
سعید علیپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس ، پیمان قویدل ، علی آقامیرزایی ،جواد مومنی و صادق زمانی از استان گیلان به مرحله جدید اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی کایاک دعوت شدند.
مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: این چهار ورزشکار شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان باید از عصر امروز (دوشنبه) در مرحله جدید اردوی تیم ملی قایقرانی که در تهران برپا می شود ، حضور یابند .
علیپور اضافه کرد: اردوی تیم ملی قایقرانی کایاک تا روز دهم بهمن ماه سال جاری به سرمربیگری ایرج اقلیمی از گیلان و مربیگری انوش عباسی از این استان در تهران ادامه خواهد یافت.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: تیم ملی قایقرانی ایران خود را برای شرکت در مسابقات آسیایی سال آینده که در کشور چین برگزار می شود ، آماده می کند و امیدواریم که پیمان قویدل ، علی آقامیرزایی ،جواد مومنی و صادق زمانی از استان گیلان بتوانند به عضویت تیم ملی قایقرانی درآیند تا در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کنند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.