آیت الله زین العابدین قربانی و محمدعلی نجفی در این پیام مشترک که نسخه ای از آن روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده اند: اذا مات العالم الفقیه ثلم فی‌الاسلام ثلمة لایسدها شیء ، خبر درگذشت بزرگمرد ایران، عالم مجاهد، روشن بین و نمونه کم نظیر نسل اول انقلاب، یار دیرین امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب موجب تاثر و تالم خاطر شدید گردید.
در ادامه این پیام مشترک گفته شده: ایشان که از پیشگامان مبارزه با رژیم پهلوی بودند پس از پیروزی انقلاب نیز تمام توانایی، وجود و آبرویش را در پیشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مصروف کرد و الگویی اسوه و حسنه از همراهی با مردم و عشق، علاقه و صمیمیت با نظام و رهبری را از خود برجای گذاشت.
نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان این ضایعه مولمه و جانکاه را به رهبر معظم انقلاب، خانواده محترم، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و ارادتمندان ایشان و قشرهای مختلف مردم تسلیت می‌گوییم؛ خداوند روح بزرگ آن مجاهد نستوه و مظهر اعتدال و عقلانیت در عرصه سیاست را در جوار معمار کبیر انقلاب و همسنگران به عرش رفته اش، قرین رحمت واسعه فرماید.
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی یار دیرین انقلاب، امام (ره) و رهبری، شامگاه یکشنبه در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.
2007

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.