ساسان عادلی افزود: این جلسه قرار است روز دوشنبه باحضور استاد محمد رضاعابدی از انیمیشن سازان برجسته و باسابقه کشور و مسئول پاتوق انیمیشن لاهیجان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار شود که حضور کلیه علاقمندان به انیمیشن در این جلسه آزاد است.
وی از دیگر برنامه های این پاتوق را ارائه مبحثی از محمدرضا عابدی درباره انیمیشن های ماندگار اشاره کرد.
وی خاطرنشان کرد: کیانوش عابدی فرزند محمدرضا عابدی فعالیت سینمایی خود را با سمت کارگردان انیمیشن از سال 1378 آغاز کرد و تاکنون بیش از 12 سریال و 9 فیلم کوتاه را در کارنامه خود دارد که از جمله آثار این انیمیشن ساز خوش فکر می توان به نوازنده زمینی، بی بازگشت،زرد مشکی، خانواده من، دوستان جنگل ،برفک، بابک و نقاشی هایش، صبح بخیر آقای، جنگل ما و رقص شیطان اشاره کرد.
پاتوق انیمیشن لاهیجان به همت انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر لاهیجان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان بصورت ماهانه یک جلسه با اطلاع رسانی قبلی برگزار می شود.
وی گفت: سید محمد احمدی فرماندار لاهیجان نیز از دفتر انجمن سینما جوان لاهیجان در طبقه دوم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان بازدیدکرد.
وی افزود:در این بازدید که در فضای صمیمانه و دوستانه برگزار و حدود دو ساعت به طول انجامید فرماندار از نزدیک در جریان فعالیت ها و عملکرد و برنامه های صورت گرفته و پیش رو انجمن سینمای جوان لاهیجان قرار گرفت .
وی تصریح کرد: در این جلسه نگار نادری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان ، محمدرضا قربانی معاون سیاسی فرمانداری لاهیجان ، محمدرضا عابدی انیمیشن ساز مطرح کشور و مسئول پاتوق انیمیشن لاهیجان و جمعی از هنرمندان و فیلمسازان جوان و پیشکسوت این دفتر حضور داشتند که هنرمندان این دفتر در خصوص کمبودها و نیازهای دفتر لاهیجان جهت اعتلا و بالندگی سطح تولید عکس و فیلم نکاتی را یادآور شدند.
فرماندار لاهیجان هم ضمن حمایت همه جانبه از فعالیت های هنری صورت گرفته در این دفتر برای رفع مشکلات موجود و ایجاد بستر مناسب فعالیت هنرمندان این دفتر اعلام آمادگی کرد.
خبرنگار : فرهاد نظر پور ** انتشار :نصراله ابراهیمی
6029/6070

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.