به گزارش عصر پنجشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ علی یوسفی گفت: در پی کسب گزارشی مبنی بر فعالیت فردی در پخش و توزیع لوازم ابزار و یراق خارجی قاچاق در رشت، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گرفت.
وی ادامه داد: با بررسی های انجام یافته مشخص شد که یکی از صاحبان صنف فروش ابزار و یراق رشت، ابزار خارجی قاچاق را به طور عمده عرضه می کند و ماموران پلیس ، محل دپو کالاهای قاچاق و هویت فرد را شناسایی کردند.
سرهنگ یوسفی افزود: با انجام اقدامات پلیسی، ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز به زمان ورود محموله ابزار و یراق قاچاق از پایتخت به استان آگاهی یافته و در بازرسی از محل دپو این ابزارآلات در یکی از انبارهای اطراف شهر رشت، 72 هزار و 526 قلم انواع ابزار و یراق خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند.
وی کالاهای یادشده را شامل انواع آچار، سنگ های برش گرانیت و سرامیک و ... ذکر و ارزش اقتصادی آنها را 65 میلیون و 540 هزار ریال عنوان کرد.
سرهنگ یوسفی همچنین از کشف بیش از 330 میلیون ریال لوازم یدکی خودروهای خارجی در رشت خبر داد.
وی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس گیلان در پی کسب خبری مبنی بر توزیع انواع لوازم یدکی خودروهای خارجی در یکی از فروشگاه های بزرگ رشت، موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی بیان کرد: در بررسی انجام شده مشخص شد که واحد صنفی مذکور این لوازم ها را از مبادی رسمی وارد استان کرده و پس از انجام اقدامات پلیسی، هویت و محل دپو لوازم مشخص شد.
سرهنگ یوسفی اضافه کرد: در بازرسی از انبار متهم 391 قلم انواع لوازم یدکی قاچاق خودروهای خارجی به ارزش اقتصادی 330 میلیون و 500 هزار ریال کشف و متهم پس از دستگیری، به مراجع قضایی معرفی شد.
7294/2007

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.