رضا مسرور غروب چهارشنبه درحاشیه این دیدار به خبرنگار ایرنا گفت: مجموعه مدیریتی سازمان منطقه آزاد انزلی ، خدمتگذار مردم و خصوصا خانواده معظم شهدا هستند.
وی افزود: شهدا و خانواده شهدا ، ولی نعمتان ما هستند و توفیقات روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهداست.
مسرور تاکید کرد: خدمتگذاری به خانواده شهدا ، تلاش درراستای الگوسازی برای نسل جوان به منظور پاسداشت آرمان های شهدای والامقام است و فقط یک وظیفه شرعی و میهنی نیست .
وی خاطرنشان کرد: سرکشی به خانواده های معظم شهدا علاوه بر تقویت روحیه ، موجبات درک عظمت ایثار و از خود گذشتگی آنها را نیز در پی دارد .
مسرور، نظام مقدس جمهوری اسلامی را وامدار خون شهدا دانست و تصریح کرد: صبر و بصیرت خانواده معظم شهدا بهترین نمونه در ارائه عملی الگوی اخلاقی و معنویت اسلامی در اقشار مختلف جامعه است .
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی تاکید کرد: شهدای والامقام در دوره های مختلف عمر 38 ساله انقلاب اسلامی و خصوصا هشت سال دفاع مقدس ، جانفشانی و شجاعت‌های بسیاری از خود نشان دادند و وظیفه ما پاسداری از خون شهدا و تکریم از خانواده آنان است.
به گزارش خبرنگار ایرنا مدیرعامل منطقه آزاد انزلی به همراه جمعی از معاونین و مدیران ارشد این منطقه به همراه اعضای شورای اسلامی روستا و دهیاران ، با خانواده های شهیدان تقی نیک بلسکه ، حسن مهدی پور و یعقوب قانع ، از شهدای روستاهای جفرود بالا و سرخشکی در محدوده منطقه آزاد انزلی دیدار و از آنان دلجویی کردند.
منطقه آزاد انزلی تنها منطقه آزاد شمال کشور است.
خبرنگار:رضا اکبری ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7471/6070

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.