مدیرکل بهزیستی استان گیلان روز دوشنبه درباره اجرای این پویش به خبرنگار ایرنا، گفت: تهیه جهیزیه برای جامعه هدف بهزیستی، ترویج ازدواج آسان، کمک به تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از عدم ازدواج جوانان از اهداف اجرای پویش سراسری (حلقه وصل باشیم)، است.

حسین نحوی نژاد افزود: در اجرای این پویش، کمک ها به صورت نقدی از طریق شماره حساب بانک توسعه تعاون ۳۲۱۵۹۱۴۳۴۵۴۴۰۷۱، شماره کارت مشارکت های مردمی بهزیستی گیلان ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۰۵۲۶۵۳۶ و کددستوری  #۵۰۰*۶۶۵۵* امکان پذیر است.

وی اظهار داشت: کمک های غیرنقدی در این پویش، یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی ، فرش و ...... ، تشریفات ازدواج تالار، پذیرایی و غیره را شامل می شود که باید به بهزیستی گیلان در رشت مراجعه شود.

نحوی نژاد از نیکوکاران و خیران گیلان دعوت کرد تا با پیوستن به این پویش و با پرداخت کمک‌ های نقدی و غیرنقدی بخشی از اقلام مربوط به جهیزیه زوج های تحت حمایت بهزیستی را تامین کنند.                                                                     

وی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین اهداف سازمان بهزیستی به عنوان متولی اصلی معلولان و محرومان جامعه، برنامه ریزی لازم به منظور حمایت، هدایت و کمک به ازدواج و تامین جهیزیه جامعه هدف و مددجویان تحت پوشش این نهاد است.

پویش سراسری حلقه وصل جوانان باشیم تا نهم دی (ماه آینده) در استان گیلان ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.