علی درمانی روز شنبه در جلسه شورای اداری تالش در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: ۳۷ داوطلب از حوزه انتخابیه تالش ثبت نام کرده اند و مسئولان باید در انتخابات بی طرف باشند و هیچ مسئولی بر له یا علیه نامزدی صحبت یا از امکانات اداری در ساعت اداری و غیراداری به نفع یا ضرر نامزدی استفاده نکند.

وی ادامه داد: باید برای افزایش شور و حال انتخابات، در بین داوطلبان رقابت ایجاد شود و دشمنان نظام برای ایجاد رقابت دو قطبی تلاش می کنند اما اگر رقابت سالم بین کاندیداها باشد، شور و اشتیاق و حضور مردم در پای صندوق های رای افزایش خواهد یافت.

درمانی گفت: در انتخابات باید به جنگ روانی دشمن توجه داشته باشیم و انتخابات برای نظام، نقطه قوت است اما دشمنان برای تبدیل این نقطه قوت به ضعف تلاش می کنند و باید هوشیار باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تالش افزود: نیروهای انتظامی و امنیتی باید به بهترین شکل ممکن امنیت انتخابات را فراهم کنند و دشمنان انقلاب سعی دارند سلامت انتخابات را با حرف و شایعه پراکنی به خطر بیاندازد و باید در این خصوص به مردم آگاهی دهیم.

درمانی ادامه داد: بخشداران به تقسیمات کشوری و اختلافات مرزی دامن نزنند و مسئولان دستگاه های اجرایی با ستاد انتخابات و هیات نظارت همکاری کنند و در صورت نیاز، نیرو و امکانات را در اختیار ستاد قرار دهند.

معاون سیاسی فرماندار تالش به برخورد خوب با ارباب رجوع و مردم توسط مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی و دیدار چهره به چهره و رسیدگی به خواسته ها و مشکلات شهروندان تاکید کرد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان در دوم اسفند ماه امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و به همراه شهرستان های رضوانشهر و ماسال، از یک کرسی یا نماینده در مجلس شورای اسلامی برخوردار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.