مصطفی حاجتی روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به مسئولیتی که در تیم دارم، از تمام اعتبار و آبروی خود برای سرپا نگهداشتن تیم شهرداری فومن استفاده کردم اما متاسفانه مسئولان هیچ توجهی به این تیم ندارند.

وی در خصوص عدم حضور بازیکنان در تمرینات نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه رقابت های دور رفت لیگ دسته دوم کشور حدود سه ماه به طول انجامید اما فقط حدود یک ماه بازیکنان شهرداری فومن در تمرینات حاضر بودند.

وی ادامه داد: هم اینک نیز بازیکنان حدود یک هفته در تمرینات حضور نیافته  و تمرین نکرده اند که دلیل اصلی آن، مشکلات مالی حل نشده است. 

وی بیان کرد: با توجه به اینکه بازیکنان در تمرینات حضور نمی یابند، حضورم بر سر تمرینات و بدون حضور بازیکنان معنایی ندارد اما امیدوارم که این مشکلات به زودی برطرف شود تا بازیکنان به تمرینات بازگردند.

حاجتی اضافه کرد: متاسفانه مشکلات باشگاه شهرداری فومن زیاد است و برطرف شدن این مشکلات نیاز مبرم این تیم می باشد که در این راستا انتظار داریم مسئولان به کمک تیم شهرداری فومن بشتابند.

تیم فوتبال شهرداری فومن که در رقابت های لیگ دسته دوم حضور دارد، در پایان دور رفت این رقابت ها  با انجام ۱۳ مسابقه ، با کسب چهار تساوی و هشت شکست و تصاحب چهار امتیاز در انتهای جدول رده بندی گروه خود قرار دارد.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی این رقابت ها راه می یابند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.