مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ، تیم های سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی ار نقل و انتقالات نیم فصل لیگ دسته اول و شهرداری فومن نیز در لیگ دسته دوم از نقل و انتقالات زمستانی محروم شدند.

علیرضا وهابی افزود: طبق اعلام کمیته انضباطی ، باشگاه های فوق تا اطلاع ثانوی و حداکثر تا ۳۰ روز از تاریخ صدور این قرار از ثبت نام قرارداد های خود با بازیکنان جدید در سازمان لیگ مربوطه بدون موافقت کتبی این کمیته محروم هستند.

وی ادامه داد: این آراء به دلیل بدهی های تیم های گیلانی ، شکایت بازیکنان و همچنین عدم رعایت کامل آرای گذشته کمیته انضباطی صادر شده که اگر این رای اجرا شود، تیم های مذکور نمی توانند در زمان نقل و انتقالات ، بازیکن جدیدی را جذب کنند.

وی اضافه کرد: البته مسئولان و مدیران این باشگاه در صدد هستند تا این رای شکسته تا آنان بتوانند در نیم فصل و برای تقویت تیم خود بازیکن جدید را جذب کنند که در این راستا نیز، هیات فوتبال گیلان در تلاش است تا پنجره بسته نقل و انتقالات این سه تیم باز شود.

وی بیان کرد: با توجه به این امر ، قربانعلی الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان طی چند روز آینده عازم فدراسیون فوتبال خواهد شد تا در این خصوص با مسئولان این فدراسیون به گفت و گو بپردازند تا این مشکل تیم های گیلانی به طور قانونی برطرف شود.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان خاطرنشان کرد: به هرحال تمام هدف هیات فوتبال گیلان حضور قدرتمند تیم های این استان در رقابت های لیگ های کشور است و برای تقویت و حضور قدرتمند این تیم ها ، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی به همراه تیم داماش سه نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول کشور و تیم شهرداری فومن نیز به همراه تیم های چوکا تالش و شهرداری آستارا به عنوان نمایندگان این استان در لیگ دسته دوم کشور هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.