گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی گیلان به ایرنا، حاکیست؛ سردار عزیزاله ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط افرادی در یکی از روستاهای شهرستان شفت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران ضمن هماهنگی قضائی به همراه کارشناس اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند و در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد سه  نفر،  ۱۰ هکتار  از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده  و به صورت غیر قانونی آن را به وسیله سیم‌خاردار و  حصار  محصور کرده‌اند.

وی  با بیان اینکه با حکم قضائی رفع تصرف انجام شد،خاطرنشان کرد: در این راستا متهمان ۳۲، ۵۵ و ۵۷ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه  کارشناسان ارزش زمین‌های تصرف شده را پنج میلیارد ریال برآورد کرده اند ، از شهروندان خواست، برای حفظ و حراست از اراضی ملی در صورت مشاهده موارد مشابه مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

شفت با دو بخش مرکزی و احمدسرگوراب و چهار دهستان جیرده ، ملاسرا ، چوبر و نصیرمحله و در مجموع ۱۰۲ روستا در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.