فرماندار آستارا روز جمعه در جلسه تعیین اعضای هیات اجرایی ستاد انتخابات در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: با رای گیری از بین ۳۰ معتمد مردم که با تایید هیات نظارت بر انتخابات این شهرستان انتخاب شده بودند، سجاد موسوی، فرهاد محسنی، عادل ظفری، اورنگ استقامت، جمشید مهدوی، پاشاسماپور، مهدی تیموری و حسن ضارب به عنوان اعضای اصلی و محمد خاوندی، محمد کرمزادگان، جعفر شعبانپور، رمضان دانش و حسن ملکی به عنوان اعضای علی البدل هیات اجرایی انتخابات انتخاب شدند.

حسن رستم زاد ادامه داد: فرماندار، دادستان و رئیس اداره ثبت احوال به عنوان اعضای حقوقی در این هیات حضور دارند و باید زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، با تلاش مجریان و ناظران فراهم شود.

فرماندار آستارا اظهار کرد: تاکنون ۳۰ داوطلب در حوزه انتخابیه آستارا نام نویسی کرده اند و روند ثبت نام از داوطلبان تا ساعت ۱۸ عصر روز ۱۶ آذرماه ادامه خواهد داشت و بررسی و تائید صلاحیت ها بلافاصله پس از نام نویسی آغاز می‌شود.

وی گفت: نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات‌های اجرایی و نظارت مورد بررسی قرار گرفته و روز ۲۳ بهمن ماه اعلام و انتخابات سراسری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز دوم اسفندماه برگزار خواهد شد.

هشت عضو اصلی و پنج عضو علی البدل هیات اجرایی بخش لوندویل آستارا در ۱۳ آذرماه انتخاب شده بودند.

 بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در ۲ بخش مرکزی و لوندویل در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و از یک کرسی در مجلس شورای اسلامی برخوردار است و در انتخابات مجلس قبل، ۸۲ درصد مردم این شهرستان مشارکت داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.